Love, love, love!

Har ju´nte bloggat på evigheters evigheter - men min besöksstatistik gör mej glad! :-)

Jag var så arg när jag beslöt mej för & blogga - & så "förstörde# min statistik allting...blev så glad :-)
You´ve missed me! :-)


Dock är rubriken jävligt orättviss & överskattadd!


Ville ju bara meddela berörda följande;

Banken är stängd! Tvärstängd!

Utan insättningar - inga uttag!

Gäller både ekonomiska - menallra främst i tjänster!

Tänk till lite nu va.

Please!

Vill inte bli rosenrasande tvärförbannad - men det lurar faktiskt lite här...
Vänskap tål påfrestningar - men inte vadsomhelst!

Men vissa tar hela överkroppen bara man ger örsnibben - tänker inte ta´t igen!

Såvetni!

:-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0