Expert, fast ändå inte...:-)

Igår när jag står & blir expidierad i en viss butik - kommer en ung tjej in med sin pappa.
Pappan frågar; Vad kostar det att lämna in en dator för rengörning? Den är seg, och behöver visst blåsas ur...säger..eh..dom som vet..
Manlig expedit i 55-årsåldern - Ja det är dyrt! Jag rekommenderar inte att man ska skruva själv egentligen - Kanske har det kommit damm i fläkten?!.. men det finns ju ofta som små hål i skalet, så man kan blåsa ur fläkten där kanske..?!
Bröt ihop och asgarvade! - Tror inte datorn blir snabbare av det, faktiskt sa jag..tror de menar att du behöver formatera den..:-)
(Pappan & dottern tittade på mej som om jag vore skvatt galen...och "min" expeditör, som försökt hålla god min under mitt skrattanfall - kunde inte låta bli att dra lite på smilbanden..i armvecket :-))
Manlig expedit - Ja, jo det kan man förståss oxå göra....ingen dum idé...

Igår, i verkliga livet i en...butik som säljer vitvaror, kameror, ljud & bild. Och datorer....:-)

:-)

Kommentarer
Postat av: Marie

kan de va expert på expert fniss

nötter



ha de gott

kram

2011-11-07 @ 07:37:37
URL: http://fotbollsfrugan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0