Livet & så..

Har verkligen haft häcken full ett tag.

Nya jobbet. Älskar min arbetsplats & alla sköna människor där. Typ jag, ett par tjejer till & 61 killar :-) Det tycker jag är perfekt - hatar tjej/kvinnodominerande arbetsplatser, snackas helt enkelt för mycket skit, grupperar sej & komplicerar saker i stort & smått överhuvudtaget..
Arbetsuppgifterna..är mycket! att ta in men det ska la´gå :)

Gift är jag fortfarande - på pappret iaf, har dock setts typ 12h på 3v eller nå´t :-/ Mycket jobb för Jonas - borta hela veckorna minst & ett par tre skitveckor till i samma stil väntar - sen ska det, som vi alltid säger - bli bättre! Ja, vi får la´se - men såhär varken orkar eller vill man ju leva. Det är ju både tur & kul att firman blomstrar - men man vill ju leva ett liv också - inte bara "överleva" till dessa projekt är klara och tro att man kan stanna upp och få ett normalt liv då, för då rullar fem nya projekt in som man inte vill avstå av olika skäl & så rullar det på. Dags att verkligen prioritera om snart känns det som.

Ikväll är Olle & jag själva - fast nu sover han ju som en gris såklart. Jennie är på fest, Emil i Motala & Jonas kommer hem inatt. Imorgon ska Olle tävla för första gången i friidrotten - i Tranås. Han & jag har varit på träning ikväll & han är SÅ laddad :-) Jonas & Jocke åker med killarna i morgon, själv tänkte jag dra med Jennie & shoppa lite & storhandla om hon inte är för bakis då...

Nä. Nu ska jag ut på nätet & kolla resmål. Vad tror ni om sydafrika? Törs man ta med ungarna dit?

Ha en skön helg nu, och glöm inte Earth Hour imorgon kväll 20.30 - 21.30!!

Sålänge

XD


Kommentarer
Postat av: Annelie

Klart ni ska åka till S.A. Det är så underbart där, givetvis får man tänka på vart man åker inne i landet.

2011-04-13 @ 22:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0