Lillsemester..

Legoland & Lalandia inbokat över Kristihimmels, 2-5 juni.
Åker med Jocke & Camilla med ungar - som vi var i Branäs tillsammans med, ska bli så kul!

Annars.
Har ju haft min Iphone inlämnad otaliga gånger. Fick en ny i onsdags. Standbytiden ska enligt specifikationerna vara 300h. Min nya håller max åtta. Om jag inte pratar i den...Pratat med Telenor 3ggr i går & 1g idag - ska skicka tillbaka´n igen. Tror jag blir galen!
(Men det vet ju alla, som tjejen å Iphonesupporten sa, att den inte gör (300h alltså)?! Nä. Men jag är nöjd om jag får 10% av det, alltså 30h så gnäller jag inte! Nästa som de koppla mej till sa, att när han jobbade på ett bygge (!)tidigare så lyssna han på musik & då var hans batteri slut före lunch?! Jahaja..som om jag skulle va nöjd då, då? )

Nu.Emil har önskat sej vinkokta musslor till ikväll - bäst att infria det då :-) Olle ska iväg till Skänninge & träna friidrott (störtdum tid, på fredagkvällar..) & Jonas är på väg hem efter 8dgs arbete i Norge.

Imorgon badhuset, fam Svensson på middag - söndag åker vi skidor i Kisa.

Sen är det måndag - första da´n på nya jobbet! :-)

Ha en skön helg!

Sålänge.

XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0