*gnäll!*

Nu har det snart gått 3 veckor på det nya året - och alla mina nyårslöften har som vanligt fallit platt.

Har iaf beställt min Attractmaskin, ska banne mig se till att gå minst 1 timme varje dag!
Kilona bara lägger sej ett efter ett - fattar inte varför? Kanske att jag varit lite mindre aktiv ett tag - mycket sjuk & så, men man har ju inte haft den bästa matlusten då heller ju...

Funderar på att beställa en burk Lepigen - men är ju lite misstänksam till den sortens "bantning" egentligen...
Men vart fa*n ska det här sluta annars?! Har dock läst att det innehåller (naturligt) Efedrin så man blir tydligen pigg, rask & energisk - och det skulle ju inte skada alls. Fattar inte - men jag somnar bara jag sätter mig i soffan - vare sej det är mitt på da´n eller kvällen...Var faktiskt rätt länge se´n jag kände mej pigg, fräsch & utvilad...Bara trött & sur & tvär numera...Hatar´t!

Fick hem mina 4 bhár som jag beställt från www.asos.com. De fick mej verkligen att undra hur folk i England är skapta rent fysiskt? Axelbanden är så korta att jag har skavsår efter 2 timmar fast jag spännt ut så mycket det bara går? Har de tuttarna under hakan där eller?? Trist, dyrt & jäkligt jobbigt att reklamera så jag får väl sy om själv då.

En till trist sak är ju vårt jättebubbelbadkar...Tar typ 45 min att fylla så pass att man kan bubbla..
Vi fick ju riva en vägg för att installera eländet - nu vill jag bara ha ett vanligt som man kan krypa i & fylla upp utan att behöva lägga en halv kväll...

I köket har vi numera betonggolv. Ursäkta - jag menar betongplatta. Golvet är bortrivet efter vattenskada.

Men det j*vligaste av allt just nu är att jag "blivit av" med min Iphone. Inlämnad. Inga telenummer kvar heller. Gu´vet när jag får tillbaksén...Älskar´n!

Ja. Jag vet att jag är gnällig.

Än Sen Då?!

Går la´över sen.

XO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0