Tjohoo :-)

Vet ni, jag kan snart öppna ett eget gym :-)

Det är inte mycket som TV-shop sålt i träningsväg som inte jag har ståendes i garaget! Jag har tillochmed vid något tillfälle inhandlat detta bältet som ger elektriska stötar i magen - eller vart man nu väljer att sätta det.

När jag fyllde typ 35 eller nå´t fick jag en träningscykel av min älskling. Hett efterlängtad...:-)
Den har gått sådär en 3 mil nu tror jag...

Men ikväll har jag iaf gjort en bra affär! Kan va mitt livs bästa faktiskt...

http://www.attract.nu/attract-promenadband#

Blev ett svart, för Jonas tvärvägrade det rosa. Kommer inte in ett rosa här, sa han. Påstod att det bara skulle bli en accossiar i min WIC då..:-(
Så dum han är ibland, va?

Men skitsamma - ett svart blir bra! Så nu finns det inga ursäkter för kilona som bara vill krypa på hela ti´n!
Jag kan promenera till Halvåtta hos mej, småjogga till Desperate Housewifes och hårdlöpa till Brottsplats USA :-)

För den här gången ska det bli annorlunda! Den ska inte ut i garaget bland alla andra värdelösa gymgrejer!

Min nya kompis! :-)

Sålänge!

XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0