Surprise :)

Hej alla glada - & ni andra med förresten! :-)

Lördag. Idag ska vi upp till Slomarp & lyssna på rövarhistorier en sväng, sen lämnar vi barna i Motala.

För ikväll ska vi ha Surpriseparty för nå´n som fyller år! H*n har ingen aning såklart - ska bli så kul!

Bloggtorrt har det varit här, jag vet - men jag hinner ju inte.
Det är rätt lustigt fenomen, för jag har ju egentligen all tid i världen nu - men ju mindre man har att göra, ju mindre hinner man på nå´t lustigt sätt. Trivs inte alls med detta - är ju van att ha fullt upp och att allt lixom går av bara farten ju. Nu orkar jag typ inget, trött jämt och ingen energi i kroppen.
Kanske har en del att göra med att jag varit sjuk egentligen konstant sen 8 dec - lunginflamation nu senast, men en del i det är nog att jag blivit en aning "förslöad"! Stor varning på det!!

Ska börja ut & gå nu när jag blir helt frisk - för att börja jogga sen har jag tänkt. Haha - man tänker ju så mycket...:-)

Annars är allt sej likt - Autotech går som tåget & Jonas har fullt upp. Men cynisk som jag är törs man knappt glädjas, för man vet ju aldrig vad som händer...en dag i taget lixom.

Ha en skön lördag!

XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0