So...

Har varit hos "grannarna" typ 1 km bort på middag & lite vin ikväll. Urtrevligt! Men blev återigen "uppmärksammad" i en konversation på ett pinsamt problem jag har. Ja, som jag snubblar över nu & då. Nej - ingen uppmärksammade mej på det & ingen annan reagerade, men jag ifrågasätter starkt mej själv där...det är en grej jag ofta "skojar" bort men som egentligen är rätt konstigt & ibland jäkligt pinsamt. Har aldrig tänkt på att analysera det ens för mej själv förut - men ska faktiskt ta att göra det nu. Och ett tag framöver.. Beror det på mitt stora ego? Mitt ointresse för människor? Kanske att jag inte orkar/har tid/lust att ta in? Att saker(och människor) bara har en tendens att gå förbi mej - eller iaf vara "borta" ur mitt liv så fort jag inte träffas eller får info regelbundet? Vet inte än. Men bor man i en liten stad så gör man... Jag har dock alltid varit rätt naiv, och vill nog tro det bästa om alla - trots svek & så. Name min värsta ovän så har jag ändå saker att säga till hans/hennes försvar. Jo, för jag tror att "akuta" & oplanerade händelser & situationer styr en människas rektioner för stunden, mer än deras personalitet eller värderingar i övrigt gör. Finns en lag i en liten stad. Jantelagen. Klippt livsfarlig! Låter kanske virrigt, men detta kommer jag återkomma till... Allt gott!! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0