Love is in the air...

Den här fredagen har gått av bara farten. Jobbat lite, haffa Åsa på vägen & åkte till Linköping & hämta ut min Iphone från reparation (som är ännu mer skruvad & galen nu än den var innan jag lämna in den...=/)
Lunchen intog vi på " På Lunch", av bara farten.
Sen åkte Emil & kärleken Embla skridskor i ishallen som skulle avslutas med käk hos henne, vilket blev övernattning med till slut :) De har bestämt att de numera ska kalla varandra "älskling" med, för det gör man ju när man är kär...Härliga är dom!

Olle & jag passade på att åka till Slomarp & lyssna på hemska berättelser från Afrika en stund, innan vi åkte hem & svidade om honom till kvällens höjdpunkt - discot på Vasaskolan :) Granntjejen kom & hämta upp han, & lova att han skulle bli hemkörd med :) Goa grannar man har :)

Sen kom min andra halva hem, tog en puss & en cigg - & åkte för att hämta ut mitt promenadband på Konsum & även leverera en underbar pizza till sin fantastiska fru..;)
Så nu väntar jag på den!

Så var min dag. Hur var din? :-)

Puss på er :)

XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0