Familjen vanlig..

Hur kommer det sej att Familjerna Annorlunda har en så´n underbart fin harmoni, fantastiskt samspel, oändligt med kvalitetstid för varenda enskild unge & deras fritidssysselsättningar hit & dit, stadda kassor som tillåter gränslöst med shopping, utflykter & fotbollsresor? Aldrig nå´t tjut, inget tjat, inga konfliketer - bara gosig kärlek & nöjda uppsyner och lyckliga leénden som kommer rakt från hjärteroten hela j*vl' tiden?

Och jag kan knappt få ihop vardagen med en tjugoåring, en snart 8 & en snart 6?? Eller jo - det får jag - men under betydligt mera "stormiga" förhållanden iaf!

Jag vill inte se VAD dom gör - jag vill veta HUR dom gör! Jag menar - jag drar mej för att ta med Emil in på Lindex, de tar med sej typ ÅTTA barn under tolv år in på SMYCKA?!! Men de bakar regelbundet med allihopa, har fingerfärgslekar hit & vattenkrig dit...

Och varifrån får dom sina outtömliga förråd av tålamod?? Valium? Prozac?? Hypnos?
Imponerad. Jag är imponerad...:-/

Familjen Kaos men Jättevanlig ska iaf ta de två minsta huliganerna & granngranngrannfamiljen & kosta på sej nå´ra skiddagar i Branäs. Jennie med pojkvän får hålla hemmaställningarna & mata katten.

Ha det!

XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0