Poppis tjej...

..ja, det har jag verkligen varit idag =)

En sak är är säker - det är ovärderligt!! med riktiga vänner och ett brett kontaktnät!

Tänk att jag har så många runt omkring som bryr sej så mycket om lilla mej (- och min crazy familj! :))

I morgon. Nytt möte. Sen decisiontime..hua!

Annars då.

Jo, snart kan jag inte med bästa vilja i världen kalla mej för 30-nånting. Funderar på om jag ska krisa lite. Men vissa tycker visst redan att jag gör det - de som vet  innebörden av mitt typ förrförra inlägg.
Sowhat? Får ju en del nå´t nytt att snacka om iaf =) Och all slags kommunikation är att uppmuntra - eller hur =)

Återigen. 40 år...

Håller som bäst på att utvärdera och konklusera mitt liv hittills. I tyshet - mest för mej själv. Kanske är det en form av kris?
Alla val ( för det mesta handlar ju om aktiva val på ett eller annat sätt), har ju kanske i efterhand inte varit direkt smarta. Andra har varit ganska strategiska. Men de flesta har liksom bara "blivit" eller "fallit" sej på ett visst sätt.
Ödet eller tillfälligheternas spel har alltid haft en stor del/betydelse i mitt liv.
Och vet ni vad. I slutändan har det alltid blivit så rätt!

Står ju just nu inför stora förändringar. Jag uppsagd. Vad gör Jonas då? Jo, han säger upp sej..=) Vi tar all skit nu, och lägger all energi på att bygga upp någonting helt nytt - ett liv som passar oss. Det har det ju inte direkt gjort på mycket länge. Man ska arbeta för att kunna leva. Inte tvärtom som det har varit här - att man lever för att arbeta.

Vi hade en helt fantastisk semester som fick oss att inse en hel del...av vad som faktiskt är "värt" i livet.
Somliga kommer inte på det förrän det är försent. Jag är iaf stolt över oss! Och inte ett dugg orolig!
För om inte våra aktiva eller strategiska val för oss rätt, så kommer ödet & tillfälligheternas spel att göra det.
Och med våra vänner, och den familj som vi har - vad kan gå fel? Ingenting! =)

Önskar er alla som läser här (med något undantag! =/...) det bästa!

Love You!!

XD



Kommentarer
Postat av: Annelie

Du gör alldeles rätt, livet är för kort för att slösas bort. =)

2010-09-02 @ 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0