Allvarligt,

Hur hittar 5.ans inspelningsteam egentligen alla udda karaktärer i Ullared?? Är det verkligen ett genomdnitt av hela mänskligheten i Sverige som de skildrar?
Vad?! får Morgan & Ola-Conny egentligen ut av varandras sällskap? Så krystat & uppstyltat så det svider av brist på social och emotionell kompetens...Är det måhända kameran som stör? Kanske de är så avslappade och bekväma med varandra i bilen under sin samåkning, eller under sina grillkvällar alla andra dar i veckan..?

Såg ni de 3 systrarna? Som tillochmed bjudit hem inspelningsteamet för att skylta med det  illasittande innehållet i garderoben som de inhandlat under sina Ullaredsresor? Ja, eller två av dem iaf..den tredje var ju...hemma..=)

Får de betalt för sin medverkan? Presentkort på GeKås?? Eller är de bara lyckliga att få lite Tv-tid? Attention?

Eller. Är det jag som inte är riktigt normal?

Jag trodde iaf att Kjell & Britt-Marie var sällsynta unikum. Kanske är det jag som är det...

Ja, det får jag fundera på istället för att räkna får ikväll då :S

PS! Jag VET att detta inlägget inte är politiskt korrekt. Men det är ju inte du heller om du gör en snabb självanalys... =)

G´natt då.

XD

Kommentarer
Postat av: Marie

SKRATTAR va bra du formulerar dej jämt... HEHE

ja man kan undra, ja har nog bara sett typ 10 min sen somnar jag hihi



ps: ha inte Kjell fått egen kollektion (smågrejer) elle drömde ja de förra avsnittet haha

2010-09-28 @ 06:03:46
URL: http://fotbollsfrugan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0