Walk in closet =)

Hej Bloggen :-)

Glad tjej!

Har precis fått min man att inse vikten av att varje respektabel (;)) kvinna bör ha en egen(!) walk in closet!
Så nu har jag fått vårt "extrarum" på 14 kvm till att uppfylla min (& varje tjejs?) ultimata dagdröm =
Jo, det skulle ju bli kontor till hans nya firma, men det löser vi på nå´t annat bra sätt - har en del alternativ där. Nu har vi använt det som gästrum, men vi har gott om plats för övernattande gäster ändå.

Tog en sväng till Ikea för att kolla utbud & lösningar. Hittat massor med inspiration på nätet med.

Can´t wait ;)

Har förövrigt inhandlat två vansinnigt coola taklampor till nya vardagsrummet där idag med. Kom bara på, på hemvägen att elen till dem inte är framdragen ännu. Så det blir nog en helg på vinden för min älskling...
Måste ju ändå bytas ett par trafo, då bara tre av tolv spotlights i badrummet fungerar - och även tv-antennen till nya behöver ju dras. Och en & annan råttfälla behöver nog sättas ut däruppe med, har jag hört...*ryser*

Yes. I övrigt:

Mitt andra "projekt" rätar även det upp sej som det ser ut.

Så. Det är härligt att leva.

Sålänge!

XD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0