Lite av varje..

Häromkvällen när jag satt & slösurfade en stund, hittade jag en rätt cool sida - med en skitbra produkt.
Kollade deras lista över återförsäljare. Ser att bara namnen på butikerna står, och telenumret. Alltså inte vilken stad butiken ligger i??!! Vilket jäkla nybörjarfel.
Blir oerhört irriterad på såná missar! Så. Jag mailar företaget & påvisar missen av info. Får svar da´n därpå; Tack för att du uppmärksammade oss på detta,Vi kommer åtgärda detta snarast! Som tack får du 15% på en produkt om du handlar före 10/10...
Skrev ´tillbaka att det var snålt, det måste ju vart värt ett ex av den fenomenala varan de faktiskt säljer. För då hade jag lagt ut en länk direkt, och varit tvärnöjd! Nu tänker jag inte tala om företagets produkter ens under tortyr....Kanske ändå beställer, men i nå´n annan familjemedlems namn =)Och utan dessa fattiga jäkla 15% för en så´n dundermiss!*sur*!

Plockat nästan 6 kg trattkantareller idag. Rensat i 4 timmar, med god hjälp av Emil =)Jonas & Olle var i simhallen, men gu´va mysigt att bara sitta där & prata & filosofera med en femåring med en grillpensel i handen, så noggrannt rengöra dessa svampar =) Jag sa till honom
- Men Emil, nu måste du ju äta dom här svamparna sen med, när du jobbat så hårt. (Han avskyr svamp!)
- Nä, jag gillar dom inte... - Jodå, det är gott, bara man provar!
Emil tittade på mej en stund, sen sa han - Mamma. Man tycker om olika!! Du kan inte bestämma vad jag ska gilla. Det är som med Tv-spel, du gillar ju inte att spela det..& du vill inte testa Lego Starwars.. & jag gillar inte svamp! Okej?? - Ehh..okej...Eh...Hur var det på dagis idag då...??....
Smart unge! Han drar alltid så träffande paraleller till allting så man blir alldeles paff!

Olle kom hem från simskolan med ett nytt märke igen - Livbaddaren röd eller något sån´t. Klädsim iaf! Duktig han är!

Jennie. Jobbar & står i fast hon är sjuk. Gillar sitt jobb. Skönt!

Jonas. Kör sitt eget race nu. Och fattiga blir vi, köpt datorer & licenser för 50 000.- idag, och ett par till behövs. Sen måste vi fixa bilproblemet med...måste ju ha en till.

Och jag. Knallar på. I helgen ska jag plocka mer svamp, för på måndag börjar älgjakten & då törs ingen j*v*l va i skogen =)

Sålänge!

XD


Kommentarer
Postat av: Charina

Smart son ni har :) Det är en mycket bra egenskap att kunna argumentera och dra paraleller. Lycka till med firman :) Hörru plockar du mycket svamp någongång och du inte kan ta hand om allt vet du var jag finns ;)

2010-10-09 @ 01:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0