Status..

Ännu en helg som bara susat förbi.

Vi har börjat med min Walk In Closet :-) Det är Jennies gamla rum, som nu har varit gästrum se´n hon flyttade in i stugan. 14 kvm! Lycka!
Har alltid drömt om en så´n. Så framöver kommer jag;
Hoppa upp på morgonen & gå in i rummet bredvid sovrummet, som är badrummet - & ta en skön dusch.
Sen kommer jag gå vidare till nästa rum bredvid, som då är min WIC & dra på mej nå´t snyggt :-)
Sen kommer jag ta vägen förbi rum nr 3 då, som är tvättstugan - & kasta in ev smutskläder.
Vidare fortsätter jag till rum nr 4, köket - för en god & hälsosam frukost =)
Ja, så på rad ligger de - helt fantastiskt va? :-) Kan ju aldrig bli fel!

Emil har råkat ut för nå´t lustigt - får stora röda kliande blemmor på nätterna - som se´n är spårlöst borta på da´n? Har ringt 1177 flera gånger, men de menar att det kommer av immunförsvarsnedsättning och kan komma & gå länge. Inget smittsamt men jag tror jag håller honom hemma imorgon med iaf. Han har varit hemma sen i måndas, och veckan innan - sportlovet - var Olle sjuk hela veckan. Puh!

I Övrigt.

Jag är så jävla förbannat inihelvete trött på att låna ut saker till höger & vänster hela jävla tiden!
Nej. Vi är ingen gratis lånebank - den har just stängt!
Ja. Vi har väldigt dåliga erfarenheter av just det!
För det är tydligen jävligt svårt att lämna tillbaka när man lånat, man får ofta påminna & tjata och sen själv hämta hem det till sist! OM man ens får tillbaka vill säga, för det är heller inte alltid! Dessutom, i så fall man nu får det så - I nio fall av tio i trasigt eller mycket sämre skick än när det utlånades.
Sen. Inte ett tack - suck & pust att de måste leta fram det just då...=/
Folk verkar tro att om man lånar något, så behöver man inte lämna tillbaka förrän den de lånat av behöver ha det själva. För your information: Man lånar när man behöver använda, och lämnar tillbaka när man är klar!
Så mänga grejer vi lånat ut, som vi nu inte ens kommer ihåg vem som lånade...& ingen kommer ju frivilligt med det!

Detta är alltså flera av varandra oberoende personer det gäller!

Jävligt. Dålig. Stil!

Så. Vi förstör hellre våra grejer själva numera. Om ni behöver något, gör som vi. KÖP!

(Såklart, finns det undantag här - ni vet vilka ni är, som detta inte gäller.
Men ibland blir man helt tokig!)

Nu. Är jag glad igen. =)

Ha en skön kväll & en underbar vecka!!

XD


Kommentarer
Postat av: Annelie

Har varit med om röda blemmor och lite lite svullen, jag bytte till flytande tvättmedel (detta hände också bara på natten). Det blev bra med en gång men din Emil har säkert inte samma sak men värt att prova. Kram

2010-11-16 @ 15:46:35
Postat av: Tina

Tack för tipset! Har ju försökt analysera om vi har gjort några förändringar, med just tvätt, mat etc men inget just. Men kanske kan han blivit plötsligt överkänslig ändå? Testar!

Kram!

2010-11-16 @ 22:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0