Tiden går.

Ja. Tiden går. Timmar blir till dagar som blir till veckor. Månader.
Idag är det sex månader sen jag fann min syster död i sin säng. Ett halvt år. Helt otroligt.

Men saknaden blir inte mindre ju mer tiden går. Snarare tvärtom.

Jag kommer ihåg den här kvällen för sex månader sen.
Det var en kall kväll.
Jonas tände en sprakande brasa i grillen & bar ut duntäckena på altan. Där satt vi i våra vinterjackor till sen natt, pratade och försökte ta in och förstå vad som hade hänt. Jag har aldrig känt mig så tom som då. I total chock.
Jag visste att ingenting någonsin skulle bli sig likt igen. För mej, för dina söner, för vår familj, ja- för många människor.
Ja. Vi lever vidare. Livet går vidare. Men saknaden är obeskrivlig!





Sålänge.

=(

Kommentarer
Postat av: En arbetskamrat.

Ja, livet går vidare men saknar henne också väldigt mycket. Vi pratar om henne och minns många roliga stunder, vad hon sa och gjorde. Det är inte detsamma längre, det är så tomt.

2010-11-02 @ 21:44:39
Postat av: Charina

<3

2010-11-03 @ 23:14:16
URL: http://ostgoteleksing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0