Hungry...

Har sedan kl 19.00 ikväll satt i mig;

3 mackor med leverpastej och gurka.
En omelett gjord på 4(!) ägg.
1 macka till med en burk makrill i tomatsås på.
1 burk makrill i tomatsås till.
Minst 1dl sötmandlar.
1 äpple.
100gr choklad helnöt.

Inte på en gång utan i omgångar då.

Visste jag inte bättre skulle man kunna tro att jag är med barn...=/

P.s. Förresten. Nämnde jag ugnspannkakan med fläsk, äpplemos & grädde som vi åt till middag 17.30?..Nähä.
Lunchen från Helenas kök - stora hemmagjorda köttbullar med potatismos & lingon?...Eh..Nähä.
Har ju fikat ett par gånger oxå..fast har iaf inte ätit mer än en lussebulle...& kanske 10 pepparkakshjärtan. Små.

Kolla på i form med Anna Anka - om ett par månader är det jag som kommer influgen :(

*urk*

XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0