Go`a unge =)

Emil var ledsen vid läggdags ikväll.
Hörde hur han låg & snörvla men tänkte inte så mycket på´t för han är rätt förskyld. Efter en stund kommer han ut alldeles rödgråten....

- Mamma, jag kan inte sova. Jag bara tänker på om jag ska rymma hemifrån om två år & de´vill jag inte..
- Men älskling, varför tänker du så? Om du inte vill det så gör du ju inte det heller! Vi bestämmer att du bor hemma istället och låter bli att rymma!
- Jo, men jag har redan bestämt det flera gånger nu. Men det hjälper inte för jag är så rädd att jag ska ångra mej och rymmer om två år i alla fall...*snyft*..,
...& så tänker jag på när ni blir gamla & döda, då får ju jag bo själv & de´vill ja` inte...*snyft...ja´vill alltid bo med dej, mamma!
- Ja, du ska alltid bo med mamma! Även på ålderdomshemmet!
- Va? Får ja´de´då?
- Såklart! Om du fortfarande vill då förståss...:-)

Så go´han e´!!

=)

Kommentarer
Postat av: Charina

Hehe så gulliga de är de små liven. Han kommer säkert vilja bo med mamsen på ålderdomshemmet ;)

2010-11-15 @ 21:42:08
URL: http://ostgoteleksing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0