Frosseri!

Har idag fortsatt i samma stil som igår. Vilt frosseri. Min magsäck är nu minst tre gånger så stor som förra veckan!

Fullkomligt omättlig tydligen. Konstant sugen på å någonting jag inte riktigt kan identifiera. Försökr dämpa/ta bort suget med olika godsaker - men det finns ständigt där...lixom gnager..:(

Tror dock att jag hittat anledningen till galenskapen. Och NEJ. Jag är inte gravid!
Däremot har jag efter en tids uppehåll återigen börjat med Methotrexatet...=/

Så. Bara att bestämma sej för vatten, äpplen & morötter igen. Efter sju på kvällen iaf!

Fast inte ikväll!! Imorgon? =)

Tjocka feta kramar :)

XD

Kommentarer
Postat av: Charina

hmm vännen inte är väl du ens i närheten av att behöva oroa dig för sånt ?

2010-12-09 @ 17:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0