En torsdag.

Emil sover över hos sin kärlek inatt. Hon heter Embla & de går på samma dagis.
Jag tror de är inne på tredje året nu...

De har gjort kärleksteckningar & paket till varandra hela kvällen =)
Så goa dom är!

Olle har legat på soffan & i sängen & kollat Tv precis hela da´n. Feber.
Tror aldrig han varit så stillsam som idag.

Och jag. Jo jag har bokfört 2 månader som jag släpat med. Strukit en hög stor som...en femårstall..i kvadrat!
MedMycketMera! Fullt upp hela da´n, ändå har jag inte varit utanför dörren - förutom nå´t bloss då.

Jonas. Trollhättan igår, Södertälje idag. Som vanligt alltså. Men snart är det helg..

Nu, lyxfällan. Killen shoppar galet. Öppnar ingen post längre. Allt för han hade dålig kontakt med sin pappa tydligen..Jahaja..:/

Annars. Inget. Eller egentligen massor. Men trött.

Får bli soffan en stund.

Hörs en annan dag!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0