Underbara Ullekalv :-)

Sitter med en kall öl på altan & skriver. Härligt!
Hmm.
Om ni tycker att en del av mina inlägg sista tiden varit konstiga, så har ni rätt.

Jag är en känslomänniska. En impulsiv känslomänniska dessutom. Inte nog med det. Jag är en oteknisk, impusiv känslomänniska.

Marigt!

Ibland flyger faan i mig & jag måste bara skriva av mej. Jag har en blogg. Då gör jag det. Men ibland ångrar jag vad jag skrivit, känner att jag kanske utelämnar någon, eller ännu värre - sårar.
Så då loggar jag in igen när jag lugnat ner mej. För att försöka ta bort ett visst inlägg. Men jag vet inte hur man gör? Så då tar jag bort texten. Men då måste man lämna en rad iaf. Helknäppt. Om nå´n vet hur man gör så hojta! Skulle behöva lära mej det :)

Helgen som varit. Jonas kom hem i fredas morse efter att ha jobbat hela natten, sov en timme på min soffa på kontoret & så full fart igen. På kvällen var svär här, och vi grilla lite. Lördagen jobba Jonas på Göta Kanal, hem & pussa ungarna - sen till Södertälje. Kom hem 02.00.
Ungarna var hos svär nå´ra timmar så jag åkte ut till Viby, & handla massa fina blommor & plantor. City Gross med en sväng hann jag med. Passa på att frosta av frysen,och städa mitt fina skafferi när jag ändå var igång :)

I morse fick jag frukost på sängen :) Härligt.
Med en fantastiskt fin blomsterkvast, förmodligen inköpt på en mack på hemvägen inatt =)Men verkligen fantastisk :)Vilken man jag har!
Sen stack han till Göta Kanal igen & jag & barnen har rensat land (vi har ett, men det låter bra:-), ett land, flera land;)), och planterat i krukor.
 
När Jonas kom hem, åkte jag till Skänninge & hämta Jennie, & vidare till mamma. Tog med henne ut och gick en sväng - jätteskönt!
Jonas drog igång fyrhjulingarna igår, så när jag kom hem var det fem ungar som rasa omkring på varsin maskin...kul för dom - men man blir helt dum i huvet av det eviga motorljudet...

Nu har Jonas lagt sej en stund med barnen. Vid tio ska han upp till Södertälje igen. Ännu en natts jobb. Själv blev jag lite rastlös.
Efter en stunds letande i garaget hitta jag röjsågen eller vad det heter,så nu har jag snaggat kullen med:-) Och gjort matlåda tills i morgon:)

Ja. Så allt är okej. Hörde dock "Tears in heaven", och "The Rose" i bilen idag.
Fick stanna & storgråta, när jag blev själv.
Antar att det kommer vara så ett tag...Men det känns ändå bra att gråta. Inget konstigt med det. Jag sörjer. Och det kommer ta tid. Lång tid!

Tack för att ni finns, och står ut med mej!


Sålänge!

XD

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag hatar att det blir så här! Jag ändå loggat in & redigerat, men blogg.se måste ha uppenbara problem med avstavning!



Love You för att ni orkar läsa!



Kram!

2010-05-30 @ 20:46:58
Postat av: Tina

Så ja! :-)

2010-05-30 @ 20:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0