Saknar..

Jonas kom hem från Stockholm idag. Tömde upp ett glas rött till mej, & deklarerade att han skulle iväg & jobba natt :( Så han gick just & lade sig med barnen..

Vet ni vad jag gjorde?
Jag tog telefon och slog 182..innan jag fatta vad jag höll på med..

Jag vet att du inte finns för mej längre.., men kan iaf inte fatta det.

Varför?
Visste att du stod mig nära, men har inte insett exakt hur nära förrän nu..när det är försent..

Jag behöver ju prata med dej nu! Behöver ett ärligt & uppriktigt bollplank, peptalk & dina goda råd! Ibland var vi som + och - i våra diskussioner, men jag vet att vi njöt av dem, lärde av dem, och hade roligt i alla fall.

Satans Helvete!! Och Faan!.....hjälper inte..

Regnet öser ner. Inne och ute.






Kommentarer
Postat av: Marie

kramar om

är såna stunder man undrar vad min syster å jag håller på med... va alltid osams, även nu... saknar henne så... men men...

2010-05-13 @ 06:26:55
URL: http://fotbollsfrugan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0