Oväntat besök.

Barnen var så trötta ikväll. Emil somna redan halvsju & Olle en halvtimme senare. Skulle precis sätta på en kopp kaffe, då jag i förbifarten slängde en blick ut. Och såg en bil jag kände igen..

Tänk vad lite oväntat besök, en vacker orkideé och lite "himmel&jordsnack" kan göra underverk! :-)
Tack underbara du för att du kom! Jag blev så glad!

Känner livet inom mej igen. Litegrann iaf. Så jag vet att det finns ett ljus nå´nstanns. Nå´ngång!

Imorgon ska jag klippa av mej håret. Ett infall förståss. Som vanligt. Men vad är det värsta som kan hända då?
Att jag ser för djävlig ut? Ja, det gör jag ju redan...:-/

Tänker ta en tidig kväll.

Sålänge.

XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0