Life is a bitch..

...but i´m a bitch too.

Livet är jävligt just nu. Dessutom finns det "somliga" som älskar att strö salt i sår, eller bara jävlas i allmänhet..
Kanske har det varit så hela tiden, men jag inte reagerat förut, för att jag känt mej starkare & inte tagit notis.
Till er; notis tagen. Räkna inte med mej längre.

I vissa situationer, eller under olika omständigheter i livet upptäcker man vilka som är ens riktiga vänner. Med det inte sagt att övriga är ovänner - för det vill jag helst inte ha några.
Men urskiljningen blir noggrannare (finns det ordet?), och gränsen mellan vän, kompis & bekant tydligare. Ju äldre man blir, & ju mer erfarenheter man samlar på sej...

Mitt liv just nu är en berg&dalbana. Vissa dagar går det bra, andra är kaotiska. Min älskade systers död, är den största anledningen, men det finns flera andra omständigheter just nu som gör det hela ännu "värre". Men det är saker som går att lösa.
Jag säger ofta/och har ofta sagt; Ödsla ingen energi på saker du inte kan påverka. Lägg den på det du kan förändra. Det är så man måste leva!

Så nu gör jag det! Igen!

http://www.youtube.com/watch?v=zQNQHMLJzG4

Sålänge.

XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0