Hej, vad heter du då?

-Jag heter Evert & jag har en groda i fickan..:)

Har just kommit hem efter en underbart konsert/show i Lagmanshallen. Alla kommunens sex-åringar (förutom en eller två med scenskräck :)), underhöll oss sprickfärdigt stolta föräldrar i en hel timme :)
Helt fantastiskt :)

Vad har hänt sen sist då?

Jo begravning i fredags.
Helt fantastiskt fin! Ljus & mycket sång & musik. Så mycket vackra blommor. Det var närmare 80 personer på minnesstunden efteråt. Man blev varm av det, mitt i sorgen!
Tänkte lägga ut en bild, men just nu känns det olustigt, nästan bizarrt. Så det blir ingen.

I helgen har vi tömt mammas lägenhet. Städfirma beställd till idag.

I lörda´s var vi hos Jocke & Camilla på lite grill & lite rött. Fast just när vi skulle dit, ringde Jonas mobil & han fick veta att han var tvungen att vara i Södertälje 02.00. Så han fick dricka cola, stackar´n.

Sönda´s kväll blev jag & barnen bjudna på grill i Karmå´n. Så bra viharettva? :)

Sen var det måndag & Jonas åkte 40 mil bara för att vara med Olle på hans först friidrottsträning i Skänninge.
Och idag åkte han samma 40 mil, för att få höra lite skönsång i en timme...

OMG - Visst är han väl amazing, min man :-)

Sålänge,

XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0