It´s easy to make things hard...

Står i färd med att fatta ett beslut.

Men i och med att jag är medveten om att jag är så impulsiv är jag osäker.
Jag vet inte ens om det är ett impulsivt beslut, eller något som växt fram under en längre tid.
Vet dock att jag är rädd för att fatta impulsiva beslut. Men vet inte varför. Det är ju trots allt de impulsiva besluten som, i alla fall för mej, har visat sej vara dom bästa.
Rent statistiskt. Inte  för jag antecknar, men min känsla är sådan iaf.
Jag har även en tendens att anlysera. Och framförallt överanalysera. Då blir saker ofta fel.
Då blir jag hypokondrisk.
Om det här är ett beslut som växt fram - betyder ju det att jag undermedvetet eller kanske lite medvetet gjort konsekvensanalyser under en längre tid.
Jag vet inte.
Det känns som det här beslutet är på liv & död. Eller det är på liv & död!

Klarar jag inte av att genomföra det nu, gör jag det aldrig.

Det är jag iaf säker på. Och att jag måste ta det, för att få ett bättre liv!

Sålänge.

XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0