Sur? Jag?? Nä, men jävligt förbannad!!!

Idag har det varit en jävla fucking skitdag!

Jag är så inihelvete trött på alla dessa jävla krav som hela tiden ställs på mej från höger & vänster - & då pratar jag privatliv och inget annat!
Jag är väl medveten om mina förpliktelser här i livet.

Det är min uppgift att älska,uppfostra och försörja minaa barn,att stötta,trösta & plåstra!Att finnas tillhands i ur & skur för mina vänner, syskon, mamma, och min egen familj.Att skapa en harmonisk och trygg hemmiljö, att komma ihåg allt alla andra glömmer & fixa alla andras misstag, eller bara fylla ut för deras lathet.Tvätta,städa, bädda, jobba, handla, laga mat! Jämka hit & dit hela jävla tiden & se till att allt flyter i alla fall en dag till. M.m och m.m.

Och det gör jag! Hela förbannade tiden gör jag det!
För att jag har jävligt höga krav på mj själv! Och för att jag måste!

Men alla försöker hela tiden dra min gräns lite längre för att det passar dem just då.
Och för att jag vant dem runtomkring mej med att jag minsann aldrig ifrågasätter utan alltid ställer upp.Sen får man minnsann höra motsatsen?!
Men det vore ju jävligt kul om nå´n någongång kunde försöka se saker & ting ur mitt perspektiv!

Suprise. Det är slut på det nu.

Over and out!

XD!!

Edit! & avstavningshelvetet funkar ju tydligen inte heller??! Skit!

Glad Påsk för faan!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jo vi mammor drar de tyngsta lasset, vi förväntas arbeta 8 timm + hemmet m.m.



bara bita ihop

Ha en Underbar Glader Påsk

KRAM på dig /Marie



Ses i Blåkulla party party som förr i tiden hihi

2010-04-01 @ 07:57:32
URL: http://fotbollsfrugan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0