ARGHH...

Jag hatar (!!) Wasa´s reklam för sina äckliga paketerade knäckemackor!

"Är du sugen på en knäcke med ett riktigt gott pålägg? Spara lite tid & köp Wasa´s färdiga, underbart fantastiskt goda blablabla". Notera att det inte är direktciterat, så jag blir stämd av idioterna på kuppen, men contentan är densamma!
Om dom ändå hade haft vett & gjort ett tillägg, te.x "istället för en bulle till em.fikan på jobbet" etc, men att spela på att folk generellt har så mycket att styra upp så att de ska köpa en färdig - FÖR ATT SPARA LITE TID????

Den da´n jag eventuellt är sugen på en go´knäcke med tomat på - och inte har tid att fixa den, lovar jag att omprioritera saker i mitt liv!

Jag lovar också att aldrig i hela mitt liv köpa en så´n där äckelmacka!

Urusel reklambyrå de jobbar med!


Nu ska jag ta mej tid & göra en egen! :-)






Sålänge!

XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0