A win/win situation..=)

Andreas Svensson

Andreas Svensson Hej Mixmegapol!!! Snälla hjälp mig med min moster/Arbetskollega...
 Hon är en hyfsat trevlig men för den skull inte övertrevlig kärring.
Men nu i vinter har nått hänt med kärringen, Tjurig som om hon hade mens varje dag,
Skäller på mig för att det är så mycket snö(som om det vore mitt fel) och är allmänt otrevlig på kontoret.
Om jag ska orka jobba mer behöver jag en vecka utan kärringen så snälla ta med henne på planet en vecka
så jag kann få lite uträttat på mitt jobb. Klarar inte många dagar till med henne!!!
Ber er av hela mitt hjärta.... / Andreas

Visa mer
för 59 minuter sedan · · · · Visa konversation
Du och Jesper Karlsson gillar detta.
Tina Blomquist Karlsson



Jahopp. Inte önskvärd på jobbet....

Men jag åker gärna...:-))

SNÄLLA GRY GE MIG EN PLATS PÅ FLYGET TILL FUERTVENTURA!!!!!

XD

Kommentarer
Postat av: Någon nära

Har också alltid trott att all jä... snö är andreas fel :) Sen tror jag inte att ditt liv är så mycket mer spännande än många andras, men du kan skriva om det på ett sätt som många inte kan :)

2010-03-02 @ 22:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0