Here we go again..

Eftersom det är den 30 juni och snart halva året 2010, som vi skålade in med så mycket glada förhoppningar, har gått nu - så tänkte jag göra en liten summering - lite för er, men mest för mej själv!

* Det var århundradets skitvinter långt in i mars..
* Jonas var typ alltid ute på jobb - precis som nu.
* Jag fick tillbaka min astma som jag inte besvärats av på 10 år.
* Mamma went totaly psycho - & är väl från & till fortfarande. Vilket bidrog till en del
* Högljudda konflikter i familjen.
* Jag fann min älskade syster död.
* Just som vi tömt mammas lägenhet med allt det innebär...står vi nu med ett helt hus...
* Jag blev uppsagd från mitt jobb.
* Det är minst sagt rörigt ang min mans..

Fy faan vilket skitår hittills!

Men på fredag är det den 1.a juli, och då börjar den andra delen av 2010. Och jag lovar & svär att det kommer att det kommer att bli fantastiskt "delår". Och jag tänker banne mej skåla in det med!! =)

För det bästa av allt har jag kvar.

* Min underbara man :)
* Mina 3 fantastiska ungar =D
* Många otroligt trevliga, roliga, stöttande, förstående makalösa, goa vänner, som alltid ställer upp & finns där       för mig/oss!
* Min i grunden positiva livssyn!
* En massa ideér & drömmar.
* Massa förutsättningar & oändliga möjligheter!
* Stabil mental, psykisk & fysisk styrka!??!! =)
* Mitt jävlaranamma & min envishet!
* & sist men inte minst, biljetter till Winnerbäck på Stångebro den 8:e juli...:-)

So, here we go again!

Puss & Kram.

Sålänge!

XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0