<3

=)

Jag blir alltid så glad när jag loggar in & kollar min statistik =)
Att lilla jag har så många followers..love you! <3

Samtidigt får jag så dåligt samvete för min dåliga uppdatering..:-/

Livet i allmänhet:

Flyter på rätt bra. Antar jag...
Jag har för länge sen accepterat att ett "normalt" familjeliv inte existerar i bushen i Ullekalv - & bara man gjorde det, så löser man det som kommer upp dag för dag. Men visst, vi börjar båda tröttna, och letar alternativa lösningar. Men ;)... vi ska inte skiljas iaf =) My man is my love!
Men vardagslivet består mest av "avbyten", beroende på vad vi har att göra - & Jonas strävan efter att vara delaktig i barnens vardag - friidrott, fotboll, tv-spel (som jag vägrar), elgitarr (som jag inte kan) & fyrhjulingar (som jag inte vill)..etc...men han gör ett bra jobb - på bekostnad av sömn & "egentid".(ehh..vad det nu är...??)

I onsdags åkte jag till Danmark på "seminarie" typ. Intressant & inspirerande som vanligt. Har många bra ideér (enligt mej själv) som jag/vi på ett eller anat sätt ska försöka verkställa =) Måste bara fila lite till först =D
I fredags blev 38 personer från Spinning Jewelry placerade på en buss. Med en solhatt, och öl & cider i överflöd:) Dock med endast "nöd"toalett....
Exakt vad är en "nöd"toalett i den situationen..?..men 7 timmars bussresa framför sej..??=)
Hmm..det fanns en spol.......den hitta vi på hemvägen..Jag satt precis över toaletten..:/

Väl framme. Lyxhotell i Hamburg. Femrätters middag med dryck..=) Lejonkungen på Hafenteatern..Båt över floden Elbe dit.=) Och egna VIP bås på hetaste discot i Hamburg..:) Ost, korv & oliver till snacks på borden - och helrör & redbull till att blanda egna drinkar efter tycke & smak :) Vakter överallt, t.o.m på toaletten..:)
Helt sjukt kul! Somna efter fem a.m....galet..:)...Betänk min ålder här...:)

Hemresan..ehh.
Andreas & jag nobba båten vi bokat & åkte via Köpenhamn & Malmö. Bodde hos Lasse Dahl en natt i Löddeköpinge. Skithotell! Undra vad han/hans städerska tänkte när de öppna dörr´n & skulle städa?:-) Nej! - vi svina inte! - bara skoja lite.. :=)) Haha...=)
Hemma några timmar tidigare (än med båt). Lagom till Emils kalas..fast jag gick & la´mej. Har dock e underbar man som redde ut det hela alldeles själv =)

Livet i synnerhet:

Ingen är så bra som när den dör. Det fick vi verkligen erfara när det hände oss. Med oss menar jag vår famlj - och den enorma förlust vi genomgått/går.
Det känns bra, för en starkare & tuffare människa än min syster får ni fan ta & leta efter!
Men var lite försiktiga med era spekulationer. Vi vet sanningen & den är inte vad ni tror - eller ännu värre - verkar föredra att tro. Många omkring mej/oss just nu är bara sensationslystna oinsatta idioter - som inget hellre vill än att snacka skit & låtsas sitta inne med "vetskap & intressant information"! Men sanningen? Ni kanske inte har intresse av den??!!

Jag vet att säkert 98% av er här är mina vänner som inte har med detta att göra.
Jag vet också att typ 2% av er har det.
Ni 98% känner mej och får ursäkta mitt *utbrott*..
Men skitsnack har alltid större sensationsvärde & spridningskraft än sanning.
Och en sanning vill man ju alltid försöka försvara.

Sanningen är ointressant,enkel och logisk. Om du verkligen bryr dej, och undrar, så fråga!

Bra så!

Sova. I morgon är det gymmet 08.00. =)

Sålänge.

XD



Kommentarer
Postat av: Marie

full rulle

thats life... som kvinna i allmännhet fniss

va väl kul komma iväg från vardagen lite...

önskar ibland man fick rymma hemmifrån en stund ...

vi ha vart på Österlen kivik 1v m husvagnen GÖRGÖTT!!! en helt annan värld...



Kram från föredetta mjölby-bo Marie

2010-06-15 @ 06:13:50
URL: http://fotbollsfrugan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0