Första semesterdagen!

Fm; Jonas åkte till Motala med barnen - i nå´t ärende som innefattade en hyrkärra. Fick han att ta en vända till sopen med :-) Själv passa jag på att åka till gymmet - höll på att dö på kuppen....typ 40 grader??!!

Em; Överbjudna till Anna Smith & Magnus - hur fint bor inte ni??!! Jättetrevligt!! & vilket fika...
Emil hade bryderier om vad du "smit(h)ta"....:-) Ses i morr´n på beachen..:-)

När vi kom hem fick vi grillgäster som hade med sig allt! Maten, efterrätten & två ungar.:-) Jag passa på i förbifarten, att gjuta ett rabarberfågelbad, & ett annat fat - ja, det är sån´t som jag gör ;)...nu & då...=)

Stekt pankisar till stranden i morgon, vikt tvätt & hushållssysslat ett par timmar, & nu ska jag bara bädda rent i sängen. I natt fick jag nog och tog det stora & viktiga beslutet att det var dags att byta ut vinterns duntäcken till...typ..bara lakan..??!!

Btw. I lördags hade vi en mus i sovrummet. Fick inte tag i´n! Trippar på tå & är jävligt otrygg i mitt eget hem! Nå´nstanns här är han! Tog in katten. Brydde sig nada, titta åt typ alla andra håll än det jag ville ha han till..sen ville han ut. Jag vägra - Du får faan stanna inne & göra ditt jobb, sa jag. Han insistera. Fick låta´n gå då...
Känns som man har en jävligt otäck, snuskig, oinbjuden gäst, och drömmer hela nätterna om hur han springer över över min kokheta lekamen..& hörén typ överallt..:-( Shit!

Kontenta. Kanonstart på semestern. Hör av er om ni har en ung, pigg, katt till salu - som motsvarar förväntningarna! Jaja..min är nitton nu, jag förstår han...men " a cat has do what a cat has to do"...=D

Sålänge!

XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0