Ace..!

I trettion...Nä. I många(!) år har jag hatat snö & kyla & undvikit alla aktiviteter som innefattar dessa ingredienser.
Men med den vargavintern vi fått & massa ungar är det bara att ta tjuren vid hornen, tänkte jag. Eftersom vi t.o.m planerar en skidresa så är det bara att ta tag i det. Kan ju inte va så svårt. Att åka slalom.

Det är det. Efter två helger i skidbacken är jag är öm, blåslagen & sliten. Men det är inte det värsta. Jag har även varit dagens underhållning för en massa människor, lärt små elever på skidskola hur man absolut inte ska hantera barnliften, blivit retad (läs hånad!) och och totalt utskrattad.Jag har fått motta många kommentarer (läs glåpord) från min omgivning, och fått se mina tre barn bli virtouser i backen under tiden..

Men vet ni vad? Det bjuder jag på! För hur det är så har jag faktiskt skitkul under tiden! Och jag har för avsikt att nöjsamt slalomla(?) de stora backarna utan att falla varnnan meter när vi väl åker iväg!

Har även hunnit med att ordna med en cool (:)) 40-årspresent till min kärlek. Hoppas han blir nöjd, det blir iaf jag :) & nej, det är ingen resa faktiskt..!!

Annars är det gamla vanliga gängor igen, skola/fritis/dagis, frukt, extrakläder, jobb, handla, tvätta, laga mat....
Jonas är i Norge & ska så va i 3 veckor, hemma helger då.

Nästa helg är det V75 på Mantorp igen, drömmen om storvinsten hänger kvar :) Rent statistiskt måste det snart vara vår tur?

Till dess är det väl bara & jobba på, va? Infr City mässan närmar sej, och med den även Guldfesten, blir väl det närmaste party man kommer på ett tag :-/

Nähä, nu blir det 50 situps framför Tv´n! =D

Sålänge!

XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0