.......?!

Har hållit på & provat kläder till&från halva kvällen, då jag ska på mässa - & inte att förglömma Guldfesten på lördag.

Står & river lite småilsken i garderoben, när min goa Olle kommer in. Han har väl känt av min irriterade sinnesstämning och vill vara lite behjälplig.

Han gör en snabb inventering i garderoben - tar fram ett plagg, och säger;

- Den här är fin, mamma! Den kan du ha!...eller, nej visst ja. Det var ju den du såg så fet ut i va?!

Haha, små koppar har också öron :-) 

Men faktum är att kilo på kilo fastnat & nu är det nog!

"For You" - Here I Come!

Kommentarer
Postat av: Moster Marie

ASGARVAR på dej lägger sig väl inga Kg... HAHA den av rolig har du fler roliag hstorier... JA du dessa ungar har sina roliga kommentarer...



som min snutta när vi åt Pizza me räkor på så säger hon..

-mamma kan ja få lite mer räkningar HAHAHA

2010-02-13 @ 08:13:51
URL: http://fotbollsfrugan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0