40 år och inget med det.

Hej jag är Jonas 40 år och 3 dagar.
jag hadde inga förväntningar på min 40årsdag. Inte för att det fattades personer som bryr sig i min omgivning.
Tvärtom det finns massor av dom. utan det beror nog på mej själv. jag känner inte för något stort "kalas" helt enkelt.
Hur som helst så kom jag hem från en veckas jobb i Norge, igår. Och dra på trissor tror du inte det stor en FET badtunna i garaget. Det var min underbara fru som fixat den, mysigt va?.
I dag så kom mor & far , syster med familj och presenter.
Min fru hade lagat Paeilja med musslor, som är fantastiskt.

jag får inte glömma att när jag var i Lofoten (Norge) i onsdags så knackade det på dörren till mitt hotellrum. Det var en receptionist med en bricka kaffe och bakelse och en kärleksförklaring nedskriven på en lapp.
Det var förstås min fru som ordnad det, det värmde.
Just nu är min styvdotter på fest i Motala. man är ju alltid orolig när ungdomarna är ute, men jag tror faktiskt Jennie behöver detta. Att komma ut och träffa nya människor. Hon har suttit inne så länge och inte gjort något, så hoppas hon har det kul.

Själv skall jag se om jag kan lura min fru till något annat än en kväll framför facebook!!!!!!!!!!

/Jonas 40 år och helt nöjd!


Kommentarer
Postat av: Moster Marie

WOOOOOOOOOOOOW Lycka Till med presenten Grattis i efterskott dårå...HEHE

2010-02-09 @ 08:10:59
URL: http://fotbollsfrugan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0