John Patrick Seavers

Mitt hat är så hett och intensivt, så jag är alldeles skakig i hela kroppen!

Att misshandla ett litet 2-årigt barn på det viset du har gjort - ett hårt knytnävsslag i magen, lät honom ligga i timmar innan du larmar - och då är det försent.....

Vad har du utsatt honom för under tiden du var "styvfar"? I vilken skräck levde han, under sin tid med dej?
Hatar dej som jag aldrig hatat någon, fast jag inte ens vet vem du är.
Jävla avskum!

Fy faan! Såna jävla idioter som du ska inte skyddas!

Ni ska outas! Så det gör jag nu!

Hoppas du får smaka på samma behandling där du hamnar! Hoppas du går samma "öde" tillmötes!
Hoppas och ber att "what goes around comes around"!

*argh*


Sålänge.

XD

Kommentarer
Postat av: Marie

JA DETTA ÄR SÅ HEMSKT ORÄTTVIST!!!!!

2010-08-29 @ 19:01:39
URL: http://fotbollsfrugan.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Det du har skrivit är nu polisanmält som hot.

2010-09-09 @ 10:45:13
Postat av: Tina

Haha :) tar jag gärna. Du verkar ju va lika skruvad du med!

2010-09-09 @ 13:21:11
Postat av: Anonym

och du har fakta om han eller ??????

känner du han?????



annars ta reda på saker oh ting innan du uttrycker dig.......

2010-09-09 @ 14:42:07
URL: http://not
Postat av: Tina

Nej , Tack & lov inget av det =) Räcker med det som jag vet att han har gjort! Vi kan väl vara överens om att han inte är särskilt frisk iaf, va??

Inte i min värld iaf!



Du, ta det där med Polisen när du gör anmälan istället. Orkar inte bry mej om folk som "försvarar" såna här - eller vad det är du gör.



Bye bye!

2010-09-09 @ 14:46:24
Postat av: Anonym

äääää vad för anmälan.......har inget skrivit om någon polis,,,hmmm det måste ha varit någon anan..

visst ska man döma han,om det är han som har gjort allt som står över allt,,,,,ja vet ej....ja väntar in dom.då kan man bilda sin uppfattning.----den dagen kan ja säga bu eller bä,,,,,

tråkigt att folk ska gå på mediea snack.....

2010-09-09 @ 15:04:16
Postat av: Tina

Jag är ledsen, men jag kan inte ta folk som skriver så illa på fullt allvar =)



Tyck som du vill. Gör som du vill.

Skaffa en egen blogg kanske.

Men detta är min blogg, du har sökt dej hit & då får du läsa mina åsikter. För dom kvarstår!!



Ha det gott!

2010-09-09 @ 17:39:33
Postat av: Anonym

Jag går in på denna blogg och ser att man trakaserar andra människor och påpekar att dom skriver illa.Du vet ju absolut inget om detta. Det kan faktiskt röra sig om ett form av handikapp. Att trycka ner någon genom att skriva personen skriver illa det tycker jag är vidrigt om något. Inte vidare snällt



Du har ju en blogg och vad jag ser så vill du ju ha kommentarer på det du skriver, eller? Det är min åsikt och dom kvarstår.



Ha det så bra du med!

2010-09-09 @ 20:28:22
Postat av: Tina

Hoppsan så populär min blogg & just detta inlägget har blivit idag då?!!

Någon/några känner sej visst provocerad att jag uttrycker mitt hat mot vissas handlingar...undra varför...? =/

Coolt att ni är anomyma & står för era åsikter med!



Puss & Kram =))))

2010-09-09 @ 20:37:39
Postat av: Marie

Ja det är väl skönt att man får en poppis blogg :)



Det är inte handlingen jag känner att du utrycker hat för, för det är helt förstårligt. Det gör dom flesta, även jag. Men det jag tycker är tragiskt är att man skriver så här utan att en dom är satt. JAg kan sätta ut mitt namn här, inga problem.



Pöss på dig med :)

2010-09-09 @ 20:46:47
Postat av: Tina

Pöss!! =) på dej med ari =)

2010-09-09 @ 22:30:07
Postat av: jennie

snubben som skriver att du gör fel som skriver ett inlägg om någon som HFT IHJÄL ETT BARN. handikapp eller inte, sånna människor förtjänar inte att leva, inte ett jävla dugg. undrar vem som är mest vrickad, killen som gör det eller killen som verkar tycka det är rätt eftersom han ger sig på personer som tycker det är fel. men men, har man inget liv så lägger man sig i andra människors tankar och åsikter, eller hur? tror 99% av alla människor skulle vilja kasta sten på någon som tar livet av ett barn, är man inte en av dem bör man söka vård.

2010-09-09 @ 22:44:19
URL: http://jennieforsure.blogg.se/
Postat av: Marie

Är naturligt känna hat när någon gör så mot ett barn! En vuxen slår en 2-åring i magen. Är väl den fakta de kom fram till. SJUKT SJUKT Handikapp eller inte spelar ingen roll är ändå så ofattbart sjukt sjukt MÅR ILLA NU

2010-09-10 @ 07:11:15
URL: http://fotbollsfrugan.blogspot.com/
Postat av: Tina

Det är inte en kille som ska göra/gjort anmälan...=)

Ja, många skruvade människor går omkring ibland oss..=/



Trevlig helg allihop!



Case Closed!



PÖSS!! =)

2010-09-10 @ 07:38:33
Postat av: Anonym

oj, här fick man inte skriva vad man ville tydligen. Sorry!

2010-09-11 @ 17:06:37
Postat av: Anonym

Hej Jennie du har bara så rätt en som mördar ett barn har inte rätt o andas frisk luft.Finns inget försvar till denna vidriga människa.Alla föräldrar tänker lika sant.Vet vad jag hade gjårt om det va mitt barn.Vi får väl se om han kommer ut till Linköping på permisson så småningom:))))

2011-07-06 @ 20:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0