Uppdatering.

Hej bloggen :-)

Negativt sen sist;

Mamma. Det diskuteras elchocker nu. Om någon av er vet något om det, eller har nå´n slags erfarenhet (inte nödvändigtvis personlig :-)), så hör gärna av er till mej...

Psoriasis. Jävla skitsjukdom. Man kan ju alltid låtsas att man mår bra, men i mitt fall blir jag alltid avslöjad av den jävla skiten. Har fått i hela pannan nu, som jag aldrig haft förut...

Kaos. I alla mina skåp, lådor & garderober. För att inte prata om skor...Kan börja konkurrera med vilken skoaffär som helst snart..

Vågjäveln. Tänkte ju va smal & snygg till sommar´n, men vågen bara pekar uppåt. Jävla medeciner...

Positivt sen sist;

Nähä. Just inget då, då. Ber att få återkomma där...

Allmänt;

Trött. Någorlunda stabil mental status. För ögonblicket iaf. Återkommer om det med :-/

Sålänge.

XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0