20100411

Hej Bloggen :)

Ännu en helg har gått till historien.

Vi har haft födelsedagsmiddag för Olle som fyllt sju år i fredags. När han somna på kvällen, helt utmattad i soffan, deklarerade han att det varit den bästa dagen i hela(!) hans liv :) Får väl räknas som rätt lyckad dag då :-)

V75 i lördags. Ingen påfyllning i kassan - även om det var nära. Skulle spela vinnare 100.- på nr 3 i ett lopp. Sa fel i kassan & sa nr 6 istället. Upptäckte misstaget 3 sek innan start, smart som jag var(??) annullerade jag bongen, men hann inte spela på nr 3 då loppet gick igång. Vem som vann? Jo nr 6...11,5 gånger pengarna. Jag annullerade bort 1100 spänn. Fast jag vet att man aldrig ska ändra en spelad bong..:(
I övrigt frös vi även röven av oss därute..Tur det var trevligt sällskap iaf :)

Idag har vi varit och kopplat in lite lampor & grejat i mammas nya "lägenhet" på Slomarp. Det blir nog bra, det där. Hon var lite lugnare & redigare idag - även om hon var övertygad om när vi kom, att Jennie blivit bortrövad inatt och nu befann sig hos "vildingarna" i Afrika. Jo ni, stackars den som försöker röva bort henne...de är nog rätt chanslösa..:)..även om hon ibland skulle platsa bland de "vildingarna"..:-)

Idag - Middag i Motala, sen Linköping. Barna har fått massa nya skor, och Jennie hittade en jättefin klänning till studenten. Skönt att ha det klart iaf.
Jag? Nä, jag fick ingenting..:(

Nu ny vecka. Den tar vi tag i va?

Ha det!

Sålänge.

XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0