Tjalalalalala =)

Dags för en liten uppdatering. Lite för er, men mest för mej själv - en summering över tiden sen jag skrev sist..när nu det var? =)
Vänner. Jag har så fantastiskt, underbara vänner. Jag vet att jag är dålig på att uttrycka det till er personligen, öga för öga. Tänker alltid att jag ska bättra mej på det. Jag vet inte vad jag gör för att förtjäna er. På riktigt.
Jag vet att jag kan vara ganska kort när jag är trött. Ganska irriterad när jag är stressad. Ganska arg när jag blir pressad.Ganska envis när jag vill... Jag är mycket väl medveten om mina svagheter. Och jag är mycket väl medveten om att ni finns där för mej i alla fall. Det är stort. Och tryggt. Jag är så oerhört tacksam att ni finns.
Jag har en hel del bekanta. Men inte så många som jag kallar mina vänner. Det är ni som tycker om mej och bryr er om mej trots allt det där som är mina vänner. Jag lovar mej själv igen nu, att jag ska bli bättre på att visa er vad ni betyder för mej :-)
Förra lördagen. Mitt i min stora årliga garderobsrensning ( huset i övrigt stort kaos ).
Telefonen ringer.
- Wass här, läget? (Stefan då :-))
-Jodå, kaos! Rensar & städar garderober bla bla bla ( ja, ni vet, ni som känner mej - det ÄR bla bla bla =))
- Vänta lite.. (Wass då)
- Hej mamma! ( Vaddå??! Olle?? Men han är ju hemma??! Okej. Jonas har åkt över till Wass en sväng, jaha..)
- Hej gubben, vad gör du? ( det är jag då :-))
- Kom ut!!!
Går ut. Möts av en vandrande kräftskiva!! Lovar, inget(!) saknades där =) Så lurad & bortkollrad jag var =)
Skällde lite på Jonas i smyg (jo, han var ju invigd!); Kunde du inte sagt något, Faan hela huset är ju i kaos. Jag kunde ju plockat undan lite och dammsugat av åtminstone??!!! Hans svar? Jo...
- Skulle jag ha gått in till dej (själv målade han huset, då) & sagt ; - Faan Tina vad det ser ut här. Kan du inte plocka iordning & dammsuga av lite? Vad hade du sagt då? -Gör det själv, för helvete. Jag städar garderober!^*¤%?=¤%/¤:=(#=:-(¤#"!%:-/!!
Jo. Sant!... :-/
Vi hade så jäkla kul i alla fall!! T.o.m singstarét ko fram framåt midnatt. & ni vet ju alla hur bra (läs gärna!!) jag sjunger då, efter nå´ra glas vin :-)

Idag har vi varit i ishallen & åkt skridskor. Börjar bli en riktig virtuous :-) Olle ska börja i "Knatteligan", måste träna lite till innan, säger han. Hans tålamod är....sådär :-) Blir skitsur när han ramlar.....
Sen ut till familjen Gille. Jonas dragit lite el. Christel, jag & barna tog en skogsväng & kolla efter svamp. Den var tyvärr redan tjuvplockad... Sen hade vildsvinen ätit upp resten... För det är banne mej inget fel på våra "svampögon"!!!
När vi kom hem stod svär här & vänta med massa presenter (& vin!) från tysklandssemestern. Så bortskämda vi är!!=)

Nu. Ny vecka. Gör det till en bra vecka. För det ska jag!!! =)

See You!

XD

 









Kommentarer
Postat av: jennie

jag vill ha ett liv som du när jag blir stor:(

2009-09-22 @ 11:36:49
URL: http://jennieforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0