Less!!

Fy faan vad jag är trött på människor som tar andras ord för sanning. Tänk själv nå´n gån gång; vad har du sett, vad har du upplevt av den här personen? Ja, kanske mer än mej, men döm inte mej för att jag inte reagerar, eller agerar som du gör eller som du vill. Jag går efter vad mina ögon ser, vad mina öron hör och de slutsatser min hjärna drar. Då utesluter jag andrahandsinformation direkt, då jag endast litar på mina egna sinnen till 100%.
Kanske har du rätt, jag säger inget annat. Kanske är jag så "blåögd" som du tycker. Jag utmanar inte dej där. Men du kan aldrig få mej att dömma ut någon baserat på dina eller andras erfarenheter. Jag kan känna med dej, lida med dej, när du berättar, för det är ju din upplevelse - din sanning. Min sanning kommer med mina erfarenheter.
Jag är din vän, tro inget annat! Men om du är min vän accepterar du att jag känner så här!

Jag är så in i bänken besviken!

Ville bara säga det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0