En liten bit av dej, och av dej, och av dej....

A, Du är en självsäker & bestämd person med skinn på näsan. Du ställer alltid upp på mej, och är en bra kompis. Jag har alltid dåligt samvete för att jag ger dej för lite tillbaka.
Du ser inte begränsningarna, bara möjligheterna. I din relation är du nog den starka, problemlösaren.
Jag har lärt mig att, fast dina projekt ibland är omöjliga, syr du ihop det på ett snyggt sätt på slutet i alla fall.
Jag är uppriktigt imponerad.
Jag skulle vilja ha din envishet.

B, Du är ärlig och uppriktig och säger vad du tycker & tänker. Du håller inte med för att det är smidigt & bekvämt.Du är väldigt driftig och antar gärna nya utmaningar. Du är stark i dig själv och tar saker & ting för vad de är. Du lever i verkligheten och förskönar sällan någonting. Man kan utifrån sett, tro att du är stressad & oorganiserad i vardagen, men i själva verket har du full koll på allting. Du är egentligen en väldigt snäll & mjuk person.Du bryr dig mycket om din familj!
Jag skulle vilja ha din driftighet.

C, Du är så go´& uppriktigt omtänksam. Du är bra på att få mej att känna mej bra! Du är en tvättäkta romantiker med ett varmt hjärta. Du har gjort oväntade livsval, som förvånar många människor på många olika sätt. De flesta karaktärer finns representerade i ditt umgänge. Du tar vara på, och njuter av livet varje dag. Du är varmhjärtad, snäll & generös.
Jag skulle vilja ha ditt romantiska öppna sinne.

D, Du utmanar mej intellektuellt hela tiden. Du får mej att känna att det är viktigt att jag hela tiden gör mitt bästa. Du stöder mej när du anser att jag har rätt, & ifrågasätter när du inte är säker på det. Du är väldigt självsäker & tuff på ytan. Livet har nog många gånger varit tufft mot dig. Ofta får man känsla att det är du mot världen. Egentligen är du hur mjuk & snäll som helst!
Jag skulle vilja ha din självsäkerhet.

E, Du är nog den lättsammaste, och smidigaste person jag känner. Du har lätt för att anpassa dej, och få människor att må bra. Man kan lätt missta sig på dig, och tro att du är lätt ytlig, och att allting bara blir, eller händer dig. I själva verket är du väldigt planerande & smart.
Jag skulle vilja ha din sociala kompetens

F, Du är nog den mest lojala vän jag har. Även om kontakten sista åren varit sporadisk, så känns det som igår när vi ses. Du är så säker på dig själv, vad du vill och vem du är. Sentimentalitet ligger nog inte för dej.
Du går din egen väg, och hänger inte upp ditt liv på någon. Man blir alltid glad i ditt sällskap.
Jag skulle vilja ha din inre styrka.

G, Du är så hetlevrad, rättfram och impulsiv, och har en stark känsla för vad som är rätt och fel. Du drar till dig uppmärksamhet i alla situationer, och har lätt för att göra din röst hörd. Du är en tänkare & en känslomänniska ut i fingerspetsarna. Du går alltid din egen väg, och låter dig sällan påverkas av andra.
Jag skulle vilja ha ditt mod.

H, Du tar inga förhastade beslut. Du är lugn och genomtänkt. Har du föresatt dig något fullföljer du, ofta i tysthet. Du är prestigelös.Du har en avancerad och helt sjuk humor, precis som jag. Inte alla förstår det roliga när vi bryter :-) Du skyltar ogärna med dina känslor och öppnar dig sällan.
Jag skulle vilja vara lika behärskad som du.

I, Du älskar att dividera livet i allmänhet med mej! Vi har ofta långa samtal, som kan bli väldigt djupa. Ofta har vi olika uppfattningar om saker och ting, och dära intressanta, intensiva diskussioner. Du är bestämd men ändå ganska ödmjuk.Du får mig att uppskatta mitt liv, och tänka efter. Du är uthållig och envis.
Jag skulle vilja ha ditt jävlaranamma.



Tänk om man kunde få ta en liten egenskap av de man tycker om. Då skulle man ju kunna vara precis den man vill vara.

Ha en underbar helg!

XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0