Jag e´tillbax =)

Lovade ju ett lite positivare inlägg häromsistens, & nu mina vänner kommer det!

Det är så skönt när man känner att vindarna vänder & jag har gott flow igen. Det har inte med några stora händelser att göra utan mer små saker i vardagen. Har klagat och varit lite gnällig ett tag, men så plötsligt kommer jag ihåg. Att det mesta trots allt handlar om inställning till saker & ting i allmänhet och livet i synnerhet.
Nu är det ju så, att även om man har en i grunden positiv livssyn, så flackar den ju ibland. Man upplever en del problem som olösliga, eller att man helt enkelt inte har lust, tid eller ork att ta tag i det. I slutändan måste man ju alltid göra det i alla fall. Kanske samlar man lite kraft genom att deppa lite & få lite stöd från de man har omkring sej som bryr sej? Så funkar nog jag iaf =)

Så nu tänker jag inte lämna något åt slumpen, utan att arbeta aktivt för att saker & ting ska gå min väg! Det är trots allt bara jag som är ansvarig för mitt eget välmående, och för att min familj och mina vänner ska må bra!
För vad vore jag utan er? :-)
Det gäller att komma ihåg vad som faktiskt är viktigt.

Så hösten må bli vinter ute, här är det bara sol & värme igen iaf =)

See You!

XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0