Augusti, september...eh, november???

Här går dagarna så fort så jag hinner bara inte med :-( Idag kom första snön men i min hjärna är det fortfarande bara september...=/

Hatar detta kalla & tråkiga blåsvädret!

I lörda´s hade vi en jättetrevlig Halloweentjejkväll här. Jonas & några grabbar åkte buss till Karlstad för att få se LHC vinna över Färjestad. Det var visst inget bra tydligen. Själv är jag inte så insatt & saknar åsikt där =)
Framåt elva-tiden ramla dock hela gänget in här, lagom runda under fötterna, & rensade rent på de rester vi tjejer lämnat =D

Tisdag & Onsdag har jag spenderat i Göteborg, vi har haft säljmöte med Danmark. Nyheterna, budget & planering för nästa år ser väldigt bra ut, så nu är jag inspirerad och nytänd! Spinning Winning Family =))
Jonas har också varit iväg hela veckan - kommer hem inatt, då vi ska vara med Olles klass i ishallen i morgon, sen åker han fredagmorgon igen. Barnen har varit 2 nätter denna vecka hos farfar & farmor, tur vi har dom!
& Jennie, hon är stor & sköter sig själv =)

Nähej, nu ska jag sätta mej med Autotechs bokföring & Frendos löneräkning. Skönt att ha det gjort sedan.

Ha det bra!

XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0