Varför blir det aldrig som man tänkt sig?

Även fast det ibland är så nära. Som att man verkligen kan ta på det. Det finns ju ingenting, absolut ingenting som kan gå fel. Faktiskt! Allting är genomtänkt, analyserat & klart, vritt & vänt i minsta detalj - och man har verkligen DET inom räckhåll. Man kan verkligen känna den där lilla "knuten" av spänning och vild förväntan i magen, man upplever en rent hisnande känsla när man , mitt uppe i något helt annat i vardagen - plötsligt kommer ihåg! Sen plötsligt händer någonting. Pang! Bom! Krasch! WTF?? I didn´t see it coming??!! But maybe I did... Deep inside..? Jag ville kanske bara inte låtsas om det..? Nu ska jag sluta stoppa huvudet i sanden! What you see is what you get. I bästa fall. I värsta fall kan det vara ett sandslott någon byggt upp - för att lura dig! Så jag låter min cyniska sida ta överhanden här, Om det verkar för bra för att vara sant, så är det så! Untill you proof me wrong... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0