=))

Måste bara tala om att jag är så otroligt lyckligt lottad! Jag har så snälla, hjälpsamma, omtänksamma, trevliga och roliga människor omring mej! Ni ska veta att jag uppskattar er allihop till tusen, tur jag har er :-) Men. Det finns alltid ett litet men. Jag har faktiskt en liten snigel i ögat. Men jag tror stenhårt på att " what comes around goes around"! Förmodligen mår den personen fruktansvärt dåligt. Det är ju trist förståss. Dock kommer det med största säkerhet krypa upp och bita vederbörande i röven stenhårt, när han/hon minst anar det. Så jag släpper det =). För nu iaf. Helgplanerna är lagda, bara vädret blir skapligt. Vi har ju bara bott här i 5 år nu, så vi tyckte det kunde vara lägligt att bygga en entrétrappa. Nu ska vi inte bygga ut mer, inom den närmsta framtiden, så ytterdörren ska inte flyttas fler gånger nu! Så det blir projekt nummer 1. Nummer två är trappsteg utmed altanen, och tre är plantering av buskar. Kan väl inte vara en fysisk omöjlighet att hinna med, eller? Har hänt en del annat i veckan redan. Både jeepen och Jonas fyrhjuling har fått lite tillsyn och omtanke (läs " mindre totalrenovering"), och har bestämmt sig för att hänga med ett tag till. Kul! Kan vi ju åka på familjeutflykt i skogen på våra 4-hjulingar, framöver. Matilda & jag ska även försöka hinna med att planera in ett gemensamt födelsedagskalas/avslutningsfest för våra 6-åringar =)Tänkte bjuda hem hela varggrupen den 24/5. Puh, bara det är vackert väder, så vi kan vara ute.. Men det ska verkligen bli kul! Tycker alla... Utom Emil då.... Nu fyller ju han ett par veckor efter, så han får ju eget kalas, men lite mulen är han ändå :-( Lillebrorsyndromet i ett nötskal... Nu. Äta, duscha, sova! See You! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0