Tiden flyger...

...& det var länge sen jag skrev. Fattar inte hur Katrin, Alex & Blondinbella hinner med :-O

Ja, så blev det iaf. Vi reser till Rhodos Kallithea med goda vänner den 9 augusti. Enda "backet" är att vi kommer hem sen kväll dagen innan skolstart, då Olle ska börja 6-års på Egeby, och Jennie sitt tredje år, men det får gå! Det ska bli så underbart skönt!!
Annars rusar tiden förbi, jag fattar bara inte vart dagarna tar vägen. Det har varit mycket på jobbet, Emil har varit sjuk igen, utvecklingssamtal, shoppingraider på Ikea för att möblera Olles och Emils nya rum, spackling, tapetsering, "travfest", och på torsdag åker jag till Danmark igen. Möte under fredagen och personalfest på kvällen. Det är maskerad med cowboytema och det ska bli hur kul som helst :-) Hemma igen lördagkväll, och sen hela söndagen uppbokad. Fullt ös!
Jonas var iväg och jobba igår, snäll som han är tog han omvägen över Gävle (16 mil!) för att hämta delar till min servis som jag hitta på Blocket. Snart är den äntligen komplett. Ikväll jobbar han med, beräknar vara hemma 05.00 inatt, jobbar i morgon och sen ishockey LHC kvällen. Sen åker ju jag.... Ja, vi sliter ju inte på varann iaf , man får ju se det från den positiva sidan :-)
Barnen sover, det är lugnt och skönt i huset, bara jag och ett glas vitt vin, faktiskt :-) Nu ska jag prova min "cowgirloutfit" slå på tv´n och se om den där Rosing nå´nsin kan hitta rätt. Sen är det ju "Desperate Housewifes"...
En perfekt kväll i mina ögon!

See You :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0