Jag vet...

Jag vet att jag varit slarvig med att uppdatera ett tag, men jag har inte haft tid. Och om jag har haft tid har jag inte haft ork. Eller lust. Men nu har jag både tid, ork & lust =)

Förra veckan var jag på seminarie i Danmark i jobbet. Har ju min arbetsgivare förlagd där. Det var intensivt, många länder representerade (nio tror jag) så allt hölls på engelska. Det gick riktigt bra men man blir trött av att behöva vara så uppmärksam & koncentrerad hela tiden, så man inte missar något.
På fredagkvällen var det lite aktiviter i teamwork, kommunikation, logiskt tänkande etc. Det var bl.a banor uppbyggda med rep, nät, hängtrappor mellan träd flera meter över marken. Somliga linor var lösa, man behövde hjälp för att komma vidare etc, så vi alla fick placera ut oss för att hjälpa en person att gå från start till mål. Själv är jag höjdrädd och intog rätt snabbt en lämplig placering som inte var så avancerad =D. Efter det var det tältfest, med grillning och otroliga mängder alkohol tillgängligt om man skulle vara på det humöret. Själv tog jag det ganska lugnt där - vi skulle med färjan kl 09.30 dagen efter och hade 3 timmars restid till den.
Väl hemkommen var det bara att duscha & byta om, sen till Jonas Konstenius 40-års fest. Trevligt. Mycket god bål! Inget mer om det...:-)

I söndas hade vi 4-års kalas för Emil, lite typ öppet hus - gästerna lyckades inte taima så bra så de kom & gick mest hela em / kvällen. Det var en glad; trött och mycket nöjd unge som somna den kvällen.

Ikväll är jag själv, suttit och kollat på "halvåtta hos mig". Ett himla kul upplägg faktiskt.
Jag har en liten idé om att sätta ihop ett gäng och göra likadant bara för skojs skull. Jag älskar att ha gäster & laga mat, är väl inte någon mästerkock men det är mer det sociala, att man träffas & umgås.Oftast blir det dock hemma hos oss av någon anledning, kanske lite bekväma? Och svårt med barnvakt...Jaja, Om jag får tid så ska jag ta tag i det, verkligen!
Är ni intresserade att hänga på, är det bara att lämna ett litet avtryck i kommentarsfältet =) Så kan vi planera ihop! =D

Ha det så himla bra nu så hörs vi snart igen!!

See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0