Sol ute, regn inne...

:-(

Mamma legat på lasarettet några dagar, konstiga symtom, men alla prover varit bra. Nu tror de dock att det kan vara någon propp i nacke/huvud, så det blir medecin mot stroke. Men hon får nog komma hem ikväll iaf.

Jaha. Var på reumatologen igår, på vad jag trodde var en uppföljning på kortisonbehandlingen i höftleden. Och fick samma diagnos på höger axel. Inflammationerna sprider sig i kroppen, och jag är tydligen dålig på att höra kroppens signaler... så jag har fått skador på skelettet i axeln, då jag bara gått och haft ont & inte kollat upp det.
Så nu vill de att jag ska gå en kurs i självhjälp & kroppskännedom, eller nå´t. Låter lite flummit så jag sa nej direkt. Dä
remot ska jag nog försöka vara lite mer uppmärrksam nästa gång. För det lär tyvärr bli en nästa gång.
Blev iaf erbjuden bromsmedicin. Låter som jag har HTLV3.. :-/ En spruta i veckan typ resten av livet, varje spruta kostar 10 000.-! Som tur är behöver ju inte jag betala det iaf =)

Jag vantrivs med saker & ting just nu, och behöver göra en del förändringar. Och det är väl inget annat än att ta tag i det :-/

Hoppas solen stannar ute iaf :-)

XD

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas mamma mår bra igen nu! Kan se Emil framför mig i turtlesdräkt....Saknar er!

Kommer förbi nån dag och hälsar på!

Kram

Och du...Lyssna på din kropp! Tror visst att den säger ifrån men......DU LYSSNAR INTE!!!

2009-07-22 @ 22:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0