Hej alla trogna =)

Ny vecka, nu är det nedräkning, längtar så efter semester. Har faktisk bokat hotell några dagar i Halmstad senare i juli ikväll - så det måste bli sol i alla fall de dagarna. Får bli lite såna där "kortresor", ska ju till Rhodos i augusti :-)
Helgen har gått i barnkalasens tecken, Olle har varit på 2st, och Emil har själv haft ett. Har varit kalas varenda helg hela våren tror jag. Jo, det är kul att de har många kompisar men det ska bli skönt med en "kalasfri" helg, så man kan planera lite annat. Ikea t.ex. Behöver ju handla lite möbler till "nya" allrummet, gardiner m.m.
Ska även sätta mig & planera nya "skafferiet". Har fått dryga 2,5 kvadrat till förfogande =) Vill ha lite gammeldags stil på det, men moderna grejor - utdragbara "lådor" till drickabackar etc. Jaja - angenäma problem.
Inte lika angenäma problem på jobbet, då internet inte vill fungera längre stunder. Vet att flera företag i Mjölby har samma problem - hoppas Telia löser det till imorgon för mitt tålamod med såna saker är noll! Sånt ska helt enkelt bara fungera!!

Annars är midsommarplaneringen i full gång, ska bli så kul! Hoppas bara Ilona håller igen - själv är hon säker på att vattnet kommer gå när hennes Jonas lagom tagit tredje snapsen. Ja, sprickfärdig såg hon nog ut igår, haha..=)

Sova tidigt, haft så jäkla ont i örat så jag knappt sovit inatt. Började ringa hvc 08.00 i morse. När jag fortfarande inte kommit 09.15 var jag så förbannad så jag struntade i det. Så idag har jag gått på värktabletter hela dan. Överlever nog, men tycker synd om gamla och sjuka som inte orkar med sånt. Undrar vart man vänder sig och klagar, om man nu inte vill sätta "veckans ris" i corren då.

Ha en underbar vecka, det ska jag!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0