Oj, vad ...

Oj, vad vi har varit sjuka!
Det blev inte simhallen men väl busfabriken förra lördagen. På kvällen var vi hos Åsa & Wass o åt gott. När vi kom hem tyckte jag Olle var lite varm. Tog tempen - 40 grader. Sen blev Emil sjuk och jag och Jonas. Det ä 10 dagar sen och idag är Olle och Emil feberfria. Jag är dålig än, har inte varit så här sjuk på 10 år!
Typiskt nog så var ju Klockor & Smycken mässan i helgen också. Jag kunde ju inte åka upp, men de klara sig nog bra utan mig :-) Snyggaste montern på hela mässan hade vi iaf!

Kan bara inte sova ikväll, så jag sitter här nu och dricker en kopp grönt te, och lyssnar på Jonas som snarkar högljutt.
I morgon fyller han 39 år. Jag har ju inte varit hemmifrån på 8 dagar ( totalt utslagen, sa ju det :-/) så jag har ju inte kunnat handla någon present från barnen ens. Men vi bestämde att vi säger att han fyller på fredag så grattar vi då :-) I morgon åker han iväg o jobbar o hem igen fredag, och barnen ska till farfar &farmor.

Nytt försök & sova nu,
 
Gonatt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0